Svježe ideje za malo novca

Primjer Slavonskog Broda pokazuje da se i domaća mlada pamet sve više cijeni. Umjesto da posao izrade novoga vizualnog identiteta povjere poznatim, afirmiranim dizajnerima, oni su odlučili taj zadatak dati u ruke studentima Grafičkog fakulteta iz Zagreba.

Uplovite u bajku, Skreni malo, Grad za sve - slogani su to Darka, Josipa i Martine - trojca koji je, prema ocjeni stručnog žirija, osmislio najbolja rješenja za vizualni identitet Slavonskog Broda. Prilika je to bila, kažu, koja se nije smjela propustiti.

Za studentskom kreativnošću Brođani su posegnuli iz vrlo praktičnih razloga - dobili su svježe ideje za malo novca. Fond za sva tri nagrađena rada iznosio je tek 12 tisuća kuna - dok bi im afirmirani dizajneri za ovakav projekt naplatili i deset puta više.

Čiji će rad ući u produkciju, znat će se u proljeće. Darko, Josip i Martina zadovoljni su i ovim, već postignutim. Smatraju da se ovakve prilike studentima trebaju pružati češće - i to na svim područjima.

Pogledajte videoprilog.