Srednjoškolci promoviraju Hrvatsku

Udruga hrvatskih putničkih agencija s mladom produkcijom Lumiere media surađuje na projektima Upoznaj Hrvatsku i Upoznaj Hrvate kako bi popularizirala Hrvatsku kao turističko odredište, osobito u vrijeme prije i poslije sezone.


Posebnost ovog projekta je u novom, kreativnom pristupu prezentacije odredišta u Lijepoj Našoj preko turističke fotografije i videa. Baš zato se Udruga hrvatskih putničkih agencija odlučila na suradnju s produkcijom Lumiere media, koju čine talentirani srednjoškolci koji se vrlo ozbiljno bave foto i videoumjetnošću.


Mladi kreativci iza sebe već imaju niz uspješno realiziranih projekata i nude nov i svjež pristup turističkoj fotografiji. Prvi nacionalni nekomercijalni medijski studio Lumiere media sa sjedištem u Zadru te podružnicom u Karlovcu djeluje od 2010. godine i realizira projekte u širokom spektru medijskih umjetnosti.


Kažu kako im je prva ljubav oduvijek bio film, no postupno su došli na ideju za pokretanjem Festivala kratkoga filma i Foto dana mladih.


U prilogu pogledajte gostovanje kreativnog tima u našem Dorom jutru.

Ocijeni članak